close
chat
phone
help_outline

ទំនាក់ទំនង

តើព័ត៌មានអ្វីខ្លះដែលអតិថិជនត្រូវមាន មុននឹងទាក់ទងមកអគ្គិសនីកម្ពុជា ក្នុងកំឡុងពេលមានបញ្ហាការប្រើប្រាស់អគ្គិសនី?

ចម្លើយ៖​ ដើម្បីងាយស្រួលក្នុងការទទួលបាននូវព័ត៌មានច្បាស់លាស់ និងសេវាកម្មដែលរហ័ស មានប្រសិទ្ធភាព និងល្អប្រសើរ អតិថិជនគប្បីរៀបចំព័ត៌មានមួយចំនួនសម្រាប់ផ្តល់ជូនអគ្គិសនីកម្ពុជាដូចជា៖

- ព័ត៌មានវិក្កយបត្រប្រើប្រាស់អគ្គិសនី

            - លេខសំគាល់អតិថិជន (ID)

            - លេខទីតាំងប្រើប្រាស់ចរន្ត (Location)

            - អាសយដ្ឋានរបស់ទីតាំងអតិថិជន

            - ឈ្មោះអតិថិជននៅលើវិក្កយបត្រអគ្គិសនី

- គោលបំណង និងបញ្ហាផ្សេងៗទាក់ទងនៃការប្រើប្រាស់អគ្គិសនីច្បាស់លាស់

កែប្រែចុងក្រោយ ៖ ២៣ មេសា ២០២១